Arga Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hei.Jeg trenger litt råd.Har en BMW e46 316 1999.Nå som vinteren har kommet synes jeg bilen oppfører seg litt rart.Det virker som om den henger på bremsa fremme. Og nå med den myke snøen som føre så drar den litt til venstre side når jeg kjører beint frem og virker som om eit av dekke ikke får feste pga dårlig rotasjon på eit av hjula fremme. I starten av kjøreturen ca 5 min så kjennes bilen bra ut men etter de ca 5 min så begynner det. Prøvde også idag å kjøre beint frem og tråkke inn clutsjen og se om den trillet fritt, men synes den stoppa fort opp igjen, prvde i nedovbakke og da gikk bilen saktere og saktere, på flat vei i barkeringshus stoppet den også ganske fort av seg selv.Noen som har peiling på hva det kan være?Hørte også en lyd for en stund tilbake, en svak pipelyd som øker jo fortere man kjører men en klarte ikke å lokalisere den feilen. Den kom liksom fra overalt.Kan de to symptomene tyde på Hjullagrene fremme.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlandrehegle Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 kan også være caliper..hadde samme problemet bare at det var bak trilla bra på starten, men etter noe bremsing begynte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arga Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 kan også være caliper.. hadde samme problemet bare at det var bak trilla bra på starten, men etter noe bremsing begynte det. Tankte og at dette kunne være årsaken da caliper ser ganske rusten og forferdelig ut. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå