diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Trur jeg har trekkt litt raske konklusjoner ang problemet med bilen,ser at lufta kommer fra filteret å ut i denne gjennomsiktige slangen som går videre inn på hovedpumpa. Det er helt tørt v dysene uten lekkasjer,det lukter heller ikke diesel. Er det pumpa i tanken som er gåen? mener å ha lest at bilen skal gå helt fint selv om denne ikke virker?
BTK-530 Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Sliter med det samme. Laget en tråd som netopp er lagt inn. Har en teori om at det er pumpen i tanken som er gåen, eller går feil vei...hehe.
diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Ok,temmelig sikker på det er pumpa i tanken da det ikke lukter diesel hverken i motorrommet eller under bilen når jeg jekka den opp å la meg under mens den gikk. men skal ikke motoren gå som normalt selv om tank-pumpa er død?
diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Sliter med det samme. Laget en tråd som netopp er lagt inn. Har en teori om at det er pumpen i tanken som er gåen, eller går feil vei...hehe. din stopper og er vrang den også? min drar mye luft. har ca 20l diesel på tanken å enda kommer det masse luft...
Hzh Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 skal ikke ha noe å si om pumpa er gåen, men slangene i tanken derimot, sjekk dem, skal vist vare et problem..
diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 ahh,takk skal sjekkes imorra:)
Hzh Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 kommenterer de samme her som i den andre tråden tds har pumpe på motor og i tank, ingen flere diesel-power82 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå