IvarStangeland Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hei, er på leting etter en relativ fin e34 i rogalands området. Må være Manuell og eg tenkte i prisklassen 10-30k. helst ikke stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hei, er på leting etter en relativ fin e34 i rogalands området. Må være Manuell og eg tenkte i prisklassen 10-30k. Kan byttes i denne crosseren! http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46039524&searchclickthrough=true Hei. Jeg har en 1993 E34 520 i Touring i Stavanger. Karosseriet er i bra stand og bilen har värt tiltenkt ombygget til 540 eller trimmet 2.8 liter. Men har kanskje ikke tid. Bilen er diamantsort met og motoren er ganske sprek til ä väre en 520. Prisen avhenger av hvilket interiör(grätt stoff eller sort sportsskinn) og felger som fölger med bilen. Fra 22 til 30.000 kr. Traversforinger mä byttes + EU kontroll. Det skal selvfölgelig gjöres för et eventuelt salg Hilsen Eirik Viste i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarStangeland Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå