s54b32 Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Heisann. Noen som har bygget om høyrestyrt e46 til venstrestyrt? Lurte på om det er forskjell på torpedoveggen på disse? Passer pedalstell rett over? rattstamme? Dette er snakk om banebil, så interiør og slikt er ikke så nøye. Og er det noen som vet om standard e46 bensintank passer i e46 m3? det er forskjellig delenummer, men kan jo tenke meg at karroseriene er lik i det området.. Takker på forhånd for svar!
Tronstad Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 ikke svar på ditt spm da jeg ikke aner noen av delene, men hvorfor ikke bare hente en E46 fra statene? koster vel omtrent det samme som i england, og vips slapp du en mengde jobb !
s54b32 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Lettere å få tak i rhd til grei pris. å det er jo ikke så mye jobb, hvis torpedoen er lik. ingen som vet?
Traktortom2 Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Jeg mener å huske att selve karoseriet i seg selv er standar uansett. Si det aånn att det da er to svake punkt både høyre og venstre side der stage skal gå og under produksjon så fjernes den platen som er svekket avhengi av høyre eller venstre kjøring... Burde evt da tette det andre hulle når du bytter... Vet dette gjelder e36 siden jeg selv gjorde denne jobben der. Tviler på att bmw slutter å bygge bilene sånn etter 90 tallet.... Må også bytte styrestag eller deler av den...
s54b32 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Vet at det er samme torpedo på e36. Noen som vet sikkert om det er likt på e 46?
Traktortom2 Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Jeg er 80% sikker på dette uten å selv ha sett spesefikk etter akkurat dette hehe... Om du er usikker. Ta deg en rask tur innom en hugger og titt litt på noen ribba biler der gjort dette selv noen ganger og er utrolig til hjelt egentlig. Ender altid opp med å ta med meg en haug av deler da men hehe...
MariusRoren Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Jeg har tittet på delenr og virker som det er forskjellig delenenr på lhd og rhd. Men tror de er like. På min engelske kan jeg se omrisset til bremsekrf. Festet på venstre side. Braketten til rattstammen må flyttes.Marius
s54b32 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Så torpedoen er ikke lenger frem eller bak på venstre/høyre side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå