AlexZandero Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Hallois alle Jeg har meget lyst på nye angel eyes til bilen. Jeg har hella lykter mener jeg.. Det er litt nytt for meg men mener det er pære som lyser opp lysringer som allerede er der. Jeg har vært fornøyd kunde hos Umnitza før.. Men da har jeg hatt lysringer (Orion V2) og ikke selve pære. I det siste har jeg vurdert ICE V6, men nå tenkte jeg å høre her først før jeg gjør noe kjøp slik at jeg blir mest fornøyd http://www.umnitza.com/umnitza-ice-v6-n-bmw-led-upgrade-angel-eyes-wl-p-6041.html Har også prata med Umnitza Support over mail og de sier at kun ICE VXX er de som er "Daytime Visible" slik jeg ønsker, og de vil gi meg 15% rabatt på produktet. http://www.umnitza.com/umnitza-ice-vxx-n-bmw-led-upgrade-angel-eyes-wl-p-5863.html Grunnen til at jeg vil ha nye er at de jeg har syns jeg er litt for svake i vanlig dagslys... edit: Jeg har ikke Xenon verisjon btw Eneste jeg lurer på er om de vil passe til de lyktene jeg allerede har.. Derfor har jeg lagt til litt bilder: De er forresten ikke like sterke som på bildet. Det er kameraet som gir feil lys-setting. Det er første bildet som viser sånn ca ganske riktig ossen de ser ut i dagsslys bortsett fra grønnfargen<-(vet ikke hvorfor hehe) Takker på forhånd alle forslag er selvsagt velkommen
Clevion Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Har du hella lykter kan du sette inn pærer fra MTECPOWER på Ebay, de koster litt men er ganske sterke. Ta en titt i LED pære tråden til Reef89, der står det mye nyttig AlexZandero reagerte på dette 1
AlexZandero Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Skrevet Februar 4, 2014 Har du hella lykter kan du sette inn pærer fra MTECPOWER på Ebay, de koster litt men er ganske sterke. Ta en titt i LED pære tråden til Reef89, der står det mye nyttig Jeg fikk tilbud av Umnitza på ICE VXX, de var visst blide siden jeg har kun kjøpt fra dem før. Så tenker det blir de. Ble skryti fælt av de på nettet og av Support på mail at de var virkelig sånn folk ville ha dem. Får ta en sjans da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå