larserso Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Jeg har en E61 med automatisk bakluke. I det ekstreme snøværet vi har hatt her i det siste så glemte jeg meg første kvelden med veldig mye snøfall og åpnet bakluka fra førerplass. Det jeg ikke tenkte på var at det var 15cm snø over hele bakluka og at den var svært tung... Den gikk derfor bare nesten helt opp og vil nå ikke gå lengre opp. Er omtrent som om luka passer med ett hakk lavere enn det som vises på iDrivemenyen. Jeg har forsøkt å justere den til å åpne bare litt for så opp på max igjen og jeg har prøvd å holde inne knappen på førerplass hele veien opp til luka stopper uten hell. Vil derfor høre om noen har tips før jeg stikker på verksted for å resette der.
30093009 Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 Jeg har en E61 med automatisk bakluke. I det ekstreme snøværet vi har hatt her i det siste så glemte jeg meg første kvelden med veldig mye snøfall og åpnet bakluka fra førerplass. Det jeg ikke tenkte på var at det var 15cm snø over hele bakluka og at den var svært tung... Den gikk derfor bare nesten helt opp og vil nå ikke gå lengre opp. Er omtrent som om luka passer med ett hakk lavere enn det som vises på iDrivemenyen. Jeg har forsøkt å justere den til å åpne bare litt for så opp på max igjen og jeg har prøvd å holde inne knappen på førerplass hele veien opp til luka stopper uten hell. Vil derfor høre om noen har tips før jeg stikker på verksted for å resette der. Hei. Bakluka kan resettes via idrive
larserso Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Skrevet Februar 8, 2014 Ble kreativ... Åpnet luken til den stoppet, dyttet den videre helt opp og voila! Greit å vite om andre skulle oppleve lignende ved for mye vekt på luka. Jeg var veldig nære å bruke penger på verksted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå