A.Elstad Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Har 4 stk 8,5 * 18" rondell d58 i god stand. Hvor mye er de verdt ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Enkel tråd, enkelt svar. 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 D58 i bra stand går har jeg sett gå for alt mellom 4.000 og 8500. Hvor 8500 da er felgsett nye i eske. Har felgene kosmetiske skader og lignende trekker det prisen ytterligere ned, bra dekk trekker prisen opp. Litt synd du ikke har breiere bakfelger ettersom feit kant er litt av poenget.. Uten bilder eller bedre beskrivelse er det nesten umulig å gi en bra prisantydning, men 3000 er sikkert greit viss de er uten dekk og det er litt kosmetisk pirk som går under normal bruksslitasje. Jeg vet ikke hva som legges i "god stand" her, men viss de er dønn strøkne ville jeg nok prøvd å fått mer for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Tror det som sagt er vanskelig å selge uten to brede felger ja ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå