fanqua Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Er på utkikk etter polyforinger til min E36, og gjerne ett fullt kit. Vet at man får sånne kit til 200SX for type 2000kr, finnes det noe lignende til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Gå inn på koed.no Der finner du det. Billig er det også kontra f.eks GSbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg kjøpte komplett til min e30 på ebay! 3500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg kjøpte komplett til min e30 på ebay! 3500kr Er noe sånn jeg er ute etter, kanskje samma selger har til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 kjøpte komplett på koed. 2913kr uten e30meet rabatten. noe billigere med den.jeg kjøpte med excentriske foringer til bærebruene forran så noen få kr dyrere enn for vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå