tommy_ve Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Har en "nybygd", kun blokk, reimhjul og toppdeksel som i hovedgrunn er gjennbruk ellers alle deler nye. Planslipt blokka. Alt innv og utv er nytt, kostpris rundt 20tusen (da snakk om NY tilstand i form av deler kjøpt fra tyskland + arb timer/hobbytimer som jeg vil velge å kalle det) Motoren står pr dags dato i en e36, satte den i bare for å teste at alt var ok (dvs, knapt blitt kørt 1 mil). Starter og går som ei klokke, og best av alt har ikke mista halvparten av hk som så mange eldre motorer;) Intr i noe rundt den prisklassen? Har ellers nye rådelagere, veiv og kamaksler om det kan vere intresangt for deg på din egen motor?
MariusE34tds Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 Blir nok litt for mye for meg desverre. Jeg har ikke lyst til å begynne med noe på motoren min den er ganske så sliten ellers også Men jeg takker for tilbudet!
santho96 Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Hei, jeg har en motor liggende for salg. Den er fra en E36, skulle selv bruke den i en E36 men blir ikke noe av da jeg skal vrake den. Ut fra et deksel på motoren skulle den vær en 1994 modell motor. Ut fra forje eier har den gått mellom 180-190 000 km. (har navn på eier). Det meste med følger: -Girkasse -Ecu -Radiator-Mellomaksling -Starter og dynamo -Luftmasse måler -Powerfilter, nytt olje filter med følger også (motor tappe for olje) Negativt: Motor trenger ny clutch. Motor befinner seg på en palle i Ålesund, Møre og Romsdal.
Azeton Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Jeg har motor med ledningsnett. hvilken pris klasse ligger du på ?
MariusE34tds Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Skrevet Februar 21, 2014 De som har motor i nærheten svarer ikke på PM så opp igjen!
MariusE34tds Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Skrevet Februar 24, 2014 Da har jeg fått omsider fått tak i en motor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå