bloobay Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Indikeringslampe for venstre blinklys foran har begynnt å lyse, men blinklyset fungerer og pæra er ikke gått. Noen ganger har blinklyset lyst konstant. Noen som vet hva dette kan skyldes? Bilen det gjelser er en e46 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Indikatorlyset i instrumentpanelet? Den kan også bety at park/nærlys er defekt/dårlig. At blinklyset lyser konstant er noe bilen gjør om park/nærlys går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Ja stemmer, i instrumentpanelet. Kan ikke se at hverken parklys eller nærlys har gått enda. Så den indikerer faktisk at lyset begynner å bli dårlig? Hvis jeg skifter pære, vil lampa forsvinne eller må den nullstilles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Tror ikke den kan vise at det begynner å bli dårlig men på min e46 var der sånn at om parklys var på (og ikke nærlys) og parkpæra var defekt så lyste blinklys på den siden konstant og jeg ble varslet i instrument. Jeg foreslår at du i første omgang bytter pære mellom venstre og høyre side og ser om problemet flytter seg til høyre. Start med parklys Og varslet i instrumentpanelet skal slukke seg selv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Ok, skal teste dette. Takk for raskt svar. Sier ifra om det hjelper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå