ihetrua Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 originale bbs rx 206 vurderer og selge noen bbs felger jeg har da jeg ikke har eller kommer til å få meg en 3 serie. impress er 38 på alle 4 og 8'' brede. kommer fra en e34 525ix,men etter hva jeg har fårstått så passer de også e36. prisen er 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOLHEIMJR Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Rekner med det er 18 " Er felgane runde og heile. korleis er lakken på dei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ihetrua Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 har egentlig aldri fått prøvd dem,men ut ifra utsende så er de ingen store skader. lakken er bra bortsett ifra de små stripene du ser på bildene. forige eier sa de var helt fine å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ihetrua Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 tomrefjord. i nærheten av ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOLHEIMJR Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Er felgane solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå