bigz1 Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Går greit på tomgang, og ved kjøring. Men da sperrer den for turtall på ca 2400 rpm. Dette er en 520 98 modell. Er det noen som kan hjelpe?
vegard89 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Kan være mye rart. Er det automat eller manuell? Start med en diagnose.
bigz1 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Hei Manuell gir. Skal ta diagnose test
vegard89 Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Ok. Ja er nok det beste stedet å begynne værtfall
bigz1 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Tatt test i dag Feil Vanos. Skal bytte Cam sensor. Har byttet den tidligere, men får prøve. Lurte på om det er andre ting som da kan være feil?
vegard89 Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Ok. Vet at veivsensor også er en kjent feil på disse rekkesekserne. Sjekket katalysator? Bensinfilter? Tipper det er noen andre på dette forumet som har bedre tips og komme med. Men prøv og søk etter lignende feil her på forumet eller Google.
bigz1 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Har veivsensor på lur Bensinfilter var skiftet for 3 år siden
vegard89 Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Men er den mere tungstarta når den er varm enn kald?
bigz1 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Har satt inn ny cam sensor. Nå starter ikke bilen i det hele tatt.
bigz1 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Så... byttet veiv sensor... og da starter bilen og alt i orden. må bare feste kabler riktig.
bigz1 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Gleden varte i en dag. Da skjer det at etter noen km, stopper bilen under kjøring. Venter i 10-15 min da starter den igjen. Kjøre noen km og det gjentar seg. Bør jeg ta ny diagnose test? Er det noen som har forslag?
bigz1 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Bare problemer med BMW 520i 98. Nå har jeg ikke flere ideer for å få bilen i kjørbar stand
LK Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Burde nok ta en ny diagnose ja. Brukte du orginale kam og veivsensorer? Uorginale kan tulle.
bigz1 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 Brukt MEYLE Products fra Germany, levert av Mekonomen. Nytt: Har satt inn NY cam sensor. Nå går motoren som den skal. Fikk en ny fra Mekonomen, og byttet inn den forrige. Da vet vi at nye sensorer kan det være feil på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå