Anders92 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hei. Jeg har et stk 325 diff (3.15?) fra e36, og et stk ombyggingskit 3.91, og null peil.Diffen er ikke originalt sperrediff. Mye jobb å legge inn sperre i den som ikke har (tilgang,pris?)Eller er det enklere å kjøpe en med original sperre og kun sette over 3.91 utvekslinga? På en annen side har jeg hørt sperrelameller slites ut osv. (Kjedelig om sperra alt er utslitt).Evt tips på om det er gunstig med større sperre enn 25%.Oppsettet skal på en e36 med original s50b30 med zf kasse som skal brukes på vei.Høres dette galt ut?Baktanken er litt skrensing.kom med tips til en grønnskolling.Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Har 188diff(325) med 25% brems på, men ene festeøret på diffen er ødelagt pga det har blitt brukt feil bolt. Kan selge sperreenheten inni diffen om det er av interesse. Usikker på stand på den men er gått ca 270 000 km og har 3.15 i utveksling. Kunne sikkert trengt å blitt shimset slik at den sperrer mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå