kenrik Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 (endret) Hei. Har en 325i 1994 mod. Har etterfylt vann 2 x på et år...bruker ikke olje...og ingen misfarve verken påfyllingslokk eller peilepinne. Ingen ulyd fra motor...starter på første omdreining...motor går som en klokke...kan det bare være lekkasje i vannpumpe eller i slanger fra radiator..og ikke så drastisk som toppakning..?? Endret Februar 10, 2014 av Sjøbuse Endret lite informerende topic
vegard89 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Hadde det vært toppakning så hadde du nok etterfylt mer enn 2 ganger på et år. Sjekk slanger,radiator osv i første omgang. Ikke at jeg har så veldig god peiling på dette men trur kanskje at om du har luft i systemet så kan også dette medføre at bilen bruker noe vann kanskje? Sikkert værdt å sjekke.
kenrik Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Takk for svar... Jeg har lest litt om andre her med problemet hvor bilen utgir hvit røyk fra eksos men min er "helt" ren... Så..det var en stor trøst for ditt svar...skal skjekke luft og slanger...
HansErik Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Nå vet jeg ikke hvordan det er med E36, men E46 er jo plaget med lekkasjer (ofte små) fra både radiator og ekspansjonstank...
kenrik Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Takk for ditt svar..skal gå over slanger og koblinger...
vegard89 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Ikke helt uvanlig på e36 heller det med ekspansjonstanken/radiator trur jeg. Men om du ikke klarer å lokalisere feilen selv så ville jeg tatt en trykktest. Da ser du fort om det er en lekasje og hvor den er eventuelt
kenrik Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Takk for svaret ditt. Jeg har levert bilen på verksted og han sa med engang det ikke var noe feil på toppakningen heller det som du sier...feil på ekspt./radiator...
vegard89 Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Ok det er godt å høre. Da ordner det seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå