diesel-power82 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Fått eliminert luft-problemet i dieseltilførsel,men ser nå at det pipler/bobler i bunn på fire av dysene,ikke den med ledning å den helt bakerst. Men sitter det noe tettningsringer i bunn av dysene som bare kan være lekk? regner ikke med de får skrudd seg ut noe? for lekkasjen er i bunn av dysene,helt nede v gjengene de sitter i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Sitter kopperinger i bunnen av dysene. Er ikke unormalt at disse begynner og lekke:p Bestill 6 kopperinger og bytt på alle dysene:) diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 takk for et lettende svar,frykta det værste med dem. Prøver det åsjekker tilstand. Har biltema dyse-pipe? Må jeg ha av innsug for å bytte kopperingen på dyse med ledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Tror biltema har ja:) Tror det lønner ser og ta av innsuget ja:) diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 takk å takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 jula har ihvertfall hbis ikke biltema har. bare la innsuget stå på, bare bruk forlenger gjorde dette selv for litt siden og er veldig rett frem. bare vær litt forsiktig når du skrur ut så du ikke river gjengene. ikke nøkk til på skrallen. og skru de til med 65nm. når du strammer de nye greit og bytte returslangene i samme slengen da disse morkner og begynner og lekke med tiden. Sent from my T18+ using Tapatalk diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Ja tanken slo meg å bytte returslangene. de er 3.2mm innvendig? nytter ikke kjøpe dem på koed engang da dem er dyre også der. stikker en tur på tess og kjøper å kapper til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 tror de er 3,2 ja men målte aldri når jeg byttet. bestillte org fra ebay bare kjør bilen til tess så bare tar du me ene slangen inn Sent from my T18+ using Tapatalk diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 tror de er 3,2 ja men målte aldri når jeg byttet. bestillte org fra ebay bare kjør bilen til tess så bare tar du me ene slangen inn er bare å dytte den på igjen etterpå. Sent from my T18+ using Tapatalk diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Ja jøss tar med slange inn å får en lengde. men hvor finner jeg kopper-tettningene hen? finner dem hverken på gs eller koed. delenr hadde vært knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 mener de skal ha de på de fleste dieselverksted da det er ganske stander størrelse på de. diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå