Bg! Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Ønsker og kjøpe en haug med deler til min 85mod 4dørs sedan. varmeapperatregister bbs rs felger, replica høyre framskerm ny fornt- lykter, grill støtfanger mtech 2 kit. coilovere har du noe annet også, så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 har framskjermen,sorte de og facelift grøftelys,facelift frontplate tror jeg også jeg har pluss mye annet rart,har en 4dørs preface delebil.Bor i kristiandsand og blir veldig glad vist du kan hente delene.Send gjerne svar på pm om innteresse mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Ønsker og kjøpe en haug med deler til min 85mod 4dørs sedan. varmeapperatregister bbs rs felger, replica høyre framskerm ny fornt- lykter, grill støtfanger mtech 2 kit. coilovere har du noe annet også, så skrik ut! har mest sannsynlig varmeapparatregister, om du gir meg typen du har så kan jeg sjekke. har bbs lm 17" kopi felger om det skulle være av interesse, sølv med gullsenter, sjekk dekk/felger selges delen på forumet her om int har nok en framskjerm og. har et sett sorte de lykter, men ene siden er depo og andre sidne er hella, må nærme for å se forskjell menne har lyktegriller og nyrer, har frontfanger tror jeg om det er facelift du trenger (må sjekke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Har eksosanlegg fra 325i, 55L tank, 14" felg og ei forskjerm som bare er i veien som du kan få. Og ei ny støtfangerhjørne til en av sidene bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå