yoozup Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Hei, jeg har problemer med kjølesystemet på bilen min, når jeg åpner lokket på ekspansjonstanken, så er det på MIN, og når jeg skrur av den lufteskruen så kommer det tilbake på beholderen. Da er det på max som det skal være. Men når jeg starter motoren så kommer kjølevæske lampa nesten bare 3-5 min etterpå, jeg føler det ikke er sirkulasjon i systemet. Og når jeg slår av motoren, og sjekker så er den på MIN, også skrur jeg av den lufteskruen så kommer alt tilbake på beholderen. Skjønner ikke en dritt jeg mulig vannpumpen som begynner å svikte? trenger HJELP.
yoozup Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 tatt diagnose? Skal ta det, idag eller imorgen. hehe.. mulig det har noe med lufting av systemet.. siden jeg har kjølevæske lekkasje.
yoozup Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Skrevet Februar 26, 2014 Det var visst veldig mye luft i systemet. Tror jeg har fått luftet systemet når jeg fylte på kjølevæske i en bratt oppoverbakke mange ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå