Espen.s Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 kjøpte en motor med motorledningsnett til bil med automat. kjøpte med manuell girkasse da jeg skal ha det nedi bilen min. slik den ble levert med.hva må gjøres med ledningsnettet for å kunne bruke den, ble fortalt at man ikke trengte koble til kontakta til hjerna til automatkassa. men er ikke helt sikker. åså må det kobles opp slik at jeg får ryggelys når jeg setter den i revers fikk jeg høre, hvordan gjør jeg det?skal helst få det helt og pent når det skal sammen igjen. så om jeg ikke trenger kontakta til automat hjerna kan jeg klippe den vekk?om noen har gjort dette før gjerne vis meg bilder og div ting som kan hjelpe. alle innspill settes pris på bilen er orginalt en e36 320i manuell 1993/april. motoren er fra en 325ia fra 1994/juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Ville fått tak i ledningsnett fra en manuell motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 hehe. har sett på 2. men ingen som har det som passer hjerna mi.. ikke lett finne, og ikke billig nytt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touchoflemon Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 hehe. har sett på 2. men ingen som har det som passer hjerna mi.. ikke lett finne, og ikke billig nytt heller Fant du ut av det? har samme problemet.. =\ svar på pm takk. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå