oysteinree Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Hei, på grunn av familie forøkelse vurderer jeg og selge min 3.0 M3 compact. Denne bilen er godkjent med 3.0 motor,bur og bøttestoler i vognkort!! TLF: 94313799 MAIL: oystein_b_r@hotmail.com Har mest lyst til og selge bilen på denne årstiden, fordi jeg vet at det blir vanskelig og selge den når våren kommer. Bilen er ikke EU ok pga tonede framruter, ellers var det 0 feil. Selve karosseriet til bilen er fin i lakken, men sideskjørt,framfanger og ett speil trenger ett strøk. Førersetet er litt slitt, også var det litt hyling i ett hjullager før den ble satt bort til vinterlagring. på EU godkjenningen fikk jeg påpekt at bilen har kunne trengt litt rustsveising. Bensin nåla fungerer ikke. Dette er en rå bil som jeg ikke har noe lyst til og selge. Men ettersom jeg blir 18år og gal i hode vær gang jeg starter den ser jeg meg nødt til og annonsere den nå som voksenlivet har begynt Selges til førstemann som kommer med 125 000. er ikke interessert i å gå noe lavere, ikke interessert i innbytte. Har også en strøken M3 Compact om det skulle være av interesse---> http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46572106&searchclickthrough=true Info om bilen: Hvit, reg nr: BN 76232 Motor:3.0 S50B30 286hk, orginal med Green filter.Lakk: Audi YbishvitDiff/Gir: 5t. M3 kasse,Z3 M bakstilling med 40% sperre og 3.65 utvekslingUnderstell: H&R Justerbart forran/bak. Godkjent i vognkort.Bur: Wiechers. Godkjent i vognkort.Stoler: Sparco Evo, 4-punkts sparco belter. Alt godkjent i vognkort.Bremser: Orginale. Oppgradert til Brembo borra/slissa med Pagid Blue klosserEksos: Oppgradert, husker ikke hvilket merke det er.Plastikk: M3 front, M3 Speil, M3 sideskjørtFelger: Org 17" E36 M3 felger eller BMW motorsportfelger 17"Øvrig: Powerflex foringer,, ACS TårnstagDiverse ACS og M-tech innvendig. Ingen bakseter Mvh Øystein Ree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinree Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Kul bil med godkjent M3 motor,bur og bøttestoler. Denne er unik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinree Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Bilen er ikke solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå