oysrell Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Det er stor lekkasje på tannstangen min (E30 325 ix) så får vel bare bytte hele greia. Det sure er at denne ikke bare ble byttet da jeg byttet travers på verksted for ca 1 år siden. Ser det er store pris forskjeller på å kjøpe ny. Billigste er Koed , og dyrest GS. Noen som har erfaring med den fra Koed? er det god kvalitet? evt hva med den fra schmiedmann som er fortsatt billigere enn fra GS. Kan jeg også bruke E36 tannstang? ser der ikke står noe spesifikasjoner om den passer ix (passer alle untat m3) og er det noen fordel å bruke E36 tannstang? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlandrehegle Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Koed deler er ut ifra min erfaring like bra som gs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 På vanlig e30 passer e36 tannstanga (nesten rett på) , men tviler på den passer på ix. Utifra bildene på koed så ser det ut som festene på tannstanga står forover istedenfor bakover som på vanlig e30 og e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 rimelig sikker på at jeg har en grei brukt tannstang til ix liggende. om brukt er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysrell Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Jeg har opplevd litt forskjellig med deler fra koed dessverre, derfor jeg er litt usikker. Hvordan er det å bytte på ix kontra vanlig? Er vel litt mere styr siden travers er der også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysrell Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Hvor mye mere arbeid er det å bytte på ix kontra vanlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå