Stian Mathisen Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Jeg har et problem med min 740. Den rister på tomgang akkurat som den går for lavt på tomgang. Men bare da den er varm. Fin når dwn er kald. Også når jeg noen ganger har kjørt litt så går den ikke på alle sylindre. Hvis jeg da stopper den og starter den igjen så blir den fin. Noen som veit hva dette kan komme av. Pluggene er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Kan være en vakuumlekkasje. Ta en diagnose og sjekk om du har feilkode på LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Ok få sjekket det først da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Du kan og løfte av plastdekslene over toppene for å sjekke om der ligger olje rundt pluggene (defekt toppdekselpakning). Vil imidlertid tro det vil påvirke varm og kald motor, men det er ihvertfall lett å sjekke/utelukke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Jeg så det var litt olje på noen av pluggene da jeg skiftet plugger. Kan det være grunnen da? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Ligger det olje rundt pluggene kan du overslag og feiltenning. Så det kan absolutt være en medvirkende årsak, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Ok så da må jeg prøve og bytte toppdekselpakning først da . Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Du kan jo prøve å gjøre det 100% rent rundt pluggene først, og se om det blir bedre. Ellers koster det jo ikke allverden å få tatt en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Ja skal få tatt en diagnose. Men skifter toppdeksel pakning i samme slengen så veit jeg at det er i orden hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå