Glenno Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 (endret) Noen som har noen erfaringer med dyreskremmer for å få katter litt på avtand : http://www.jula.no/dyreskremmer-animal-away-478301 Tenkt benyttet i carport. Edit: takk moderator Endret Februar 14, 2014 av Saltkjelen Redigert inn korrekt link. Det var noen tegn i linken din som ikke skulle være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Da har jeg vært på Jula og fått montert opp i Carporten. Lagt over trekk for natten som sikkerhet. Ellers handlet jeg meg bær nett på biltema som jeg eventuelt monterer som en slags vindus persienne foran carporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Første natt på mange uker ble ingen katte spor å se i dag. Kanskje denne skremmer fungerer.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Dette hørtes jo helt genialt ut!! Faen meg fått noen "katteklorstriper" midt på panseret på 5 serien min... Irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Så langt vært en stor suksess for min del. Ved ny snø viser alle katte spor at de snur 3-5 m unna . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Farfar bruker kinaputter til den slags Skal vist fungere fint i noen uker før lunta må fyres på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå