Brekke Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Trenger eksos fra manifold og ut. skal stå på en 520. Men kan noen bekrefte at katalysatoren er lik på alle 6'ere? så er jeg på utkikk etter 1 fra de også! Ser helst at den er i nærheten av vestfold/sandefjord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Har komplett til 528... usikker på om det er likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Har komplett fra 528 Touring (enkelt vanos) og komplett fra 520 Touring (dobbelt vanos) Er vel ulik lengde i starten på røret som festes mot manifold med tanke på at enkel og dobbeltvanos manifoldene er ulike og har forskjellig lengde de bygger ned. Mener også sedan vs touring er litt ulikt når det kommer lenger bakover (?) De 2 anleggene jeg har er helt hele og ikke delt noen plass. Finnes 25min fra Moss, Østfold. mob 48606970 M52TU (dobbelt vanos): M52 (enkel vanos): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Hei. Jeg har eksos fra 520 med enkel vanos motor. Katalysator er i bra stand og gikk igjennom EU kontroll rett før den ble tatt av. Har og mellom og bakpotte fra Touring som har rett rør bak, Har nok også vanlig sedan bakpotte. Skal kjøre forbi Vestfold om ikke lenge, men det kan være at det blir først helt i begynnelsen av mars. Prisen er 1.200 for komplett eksosanlegg. Trenger eksos fra manifold og ut. skal stå på en 520. Men kan noen bekrefte at katalysatoren er lik på alle 6'ere? så er jeg på utkikk etter 1 fra de også! Ser helst at den er i nærheten av vestfold/sandefjord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå