Gå til innhold

BMW E24 ønskes kjøpt evnt. bytte i E46 323ia.

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker og kjøpe en E24 !! Motor`størrelse og årsmodel er ikke av betydning. Kan evnt bytte i en E46 323ia (2.5) hvis det er noe intr.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

...hvor mye er du villig til å gi !!!

.. kan gi deg et bud på kr 20000, ut i fra bilder er det mye og ta tak i!!!!..bare i fronten etter bilder og bedømme er det fort kr 10000 bare i div deler der + rust  og at bilen ikke er norskregistrert!!!

Jeg har sett så alt for mange eksempler på folk som kjøpe seg en "lurvete" E24 i fra utlandet som de tror de får billig og når de kommer med bilen til biltilsynet  for og registrere den så kommer problemet, rust under er et av " General problemet" her.

Alt for mange blir fristet til Go`kjøp på E24 men har ikke det minste anelse om hva det koster og få en sånn bil i bra bruks stand på veien, når de sjekker priser på karosseri/ eksteriør så gir de rett og slett opp!!! 

Jeg har skrudd og bygget de opp siden 86 så her kan jeg bli med langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. kan gi deg et bud på kr 20000, ut i fra bilder er det mye og ta tak i!!!!..bare i fronten etter bilder og bedømme er det fort kr 10000 bare i div deler der + rust  og at bilen ikke er norskregistrert!!!

Jeg har sett så alt for mange eksempler på folk som kjøpe seg en "lurvete" E24 i fra utlandet som de tror de får billig og når de kommer med bilen til biltilsynet  for og registrere den så kommer problemet, rust under er et av " General problemet" her.

Alt for mange blir fristet til Go`kjøp på E24 men har ikke det minste anelse om hva det koster og få en sånn bil i bra bruks stand på veien, når de sjekker priser på karosseri/ eksteriør så gir de rett og slett opp!!! 

Jeg har skrudd og bygget de opp siden 86 så her kan jeg bli med langt.

adhd eller ? !!!!! hva skjer med alle utropstegnene !!!!!!!! bare sier ifra !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...