Gå til innhold

BMW E24 ønskes kjøpt evnt. bytte i E46 323ia.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ønsker og kjøpe en E24 !! Motor`størrelse og årsmodel er ikke av betydning. Kan evnt bytte i en E46 323ia (2.5) hvis det er noe intr.

Endret av Gjest
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

...hvor mye er du villig til å gi !!!

.. kan gi deg et bud på kr 20000, ut i fra bilder er det mye og ta tak i!!!!..bare i fronten etter bilder og bedømme er det fort kr 10000 bare i div deler der + rust  og at bilen ikke er norskregistrert!!!

Jeg har sett så alt for mange eksempler på folk som kjøpe seg en "lurvete" E24 i fra utlandet som de tror de får billig og når de kommer med bilen til biltilsynet  for og registrere den så kommer problemet, rust under er et av " General problemet" her.

Alt for mange blir fristet til Go`kjøp på E24 men har ikke det minste anelse om hva det koster og få en sånn bil i bra bruks stand på veien, når de sjekker priser på karosseri/ eksteriør så gir de rett og slett opp!!! 

Jeg har skrudd og bygget de opp siden 86 så her kan jeg bli med langt.

Skrevet

Den er grei - du vet tydligvis best. Da slipper du å kjøpe bilen min.

Jepp!!.."man får det man betaler for".

Skrevet

Syns da ikke fronten så ille ut i det hele tatt, hvertfall ikke på telefonen. Men det er klart, dette er jo en helt ny bil så det bør jo være strøkent... :o

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Skrevet

.. kan gi deg et bud på kr 20000, ut i fra bilder er det mye og ta tak i!!!!..bare i fronten etter bilder og bedømme er det fort kr 10000 bare i div deler der + rust  og at bilen ikke er norskregistrert!!!

Jeg har sett så alt for mange eksempler på folk som kjøpe seg en "lurvete" E24 i fra utlandet som de tror de får billig og når de kommer med bilen til biltilsynet  for og registrere den så kommer problemet, rust under er et av " General problemet" her.

Alt for mange blir fristet til Go`kjøp på E24 men har ikke det minste anelse om hva det koster og få en sånn bil i bra bruks stand på veien, når de sjekker priser på karosseri/ eksteriør så gir de rett og slett opp!!! 

Jeg har skrudd og bygget de opp siden 86 så her kan jeg bli med langt.

adhd eller ? !!!!! hva skjer med alle utropstegnene !!!!!!!! bare sier ifra !!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...