stig. Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 trenger en e34 sedan(helst sedan)som er hel og pen å se på, trenger ikke å være norsk, trenger ikke å ha motor og gear eller interiør for den saks skyld. alle farger er av interesse. bilen må ikke fremstå som dønn strøken men må så absolutt være hel og pen å se på. kan være i dårlig teknisk stand, å om det er rust i gulv så gjør ikke det noe heller fordel om bil befinner seg i akershus(oslo/hedmark/buskerud distriktet , men alt er interissant. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.O.M. Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Hallo, Jeg har en E34 520 -95 som jeg skal selge (EU godkjent i dag faktisk). Manuell giring, veldig grei bil, har gått 216500 Km, noe rust på karosseri i hovedsak nederst på dører og litt på kanal (ikke gjennomrustet). Flere bilder og mere "data" kan sendes om du er interessert. pomyhra@online.no Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 å kan også tilføye at jeg ikke er villig til og betale en 15.000-20.000 for biler som har skilter og er eu ok osv osv. er ute etter da en bil som gjerne har da hele og greie dører fangere dører osv, motor, registrerings land osv er helt uveentlig for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.O.M. Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Hallo, Den er grei, skjønner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå