martiko Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Får ikke av bakrutespoileren. Tatt løs 4 skruer. Virket som den sitter på midten. Noen som har ett godt råd for å få den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Du må trekke spoileren mot deg. Vær forsiktig da kablene er meget korte! edit: Det er kun 4 skruer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Er det denne komponenten som medfører dårlig radiomottak når varmetrådene i bakruta er skrudd på? Det var en mekaniker som foreslo dette for meg, men jeg har aldri vært borti det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Denne er defekt om du har problemer med enten a) Dårlige radiosignaler eller b ) fjernkontrolleren til bilen ikke fungerer ordentlig / dårlig og du må sette fjernkontrolleren rett ved mottakeren for at dørene skal åpne seg. Anbefaler at du sjekker ved å ta av spoileren, og sjekker om det er masse fuktighet i den svarte boksen mottakeren befinner seg. Er det mye fuktighet, er denne med stor sannsynlighet defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Hiver meg på her jeg Har problem med at min e61 tar inn meeeeget dårlig med radio signaler. Kjører en strekning å har signaler men på hjemturen så kan det bare hakke å kødde å kanaler "detter" ut på en måte?? Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Høres veldig ut som det problemet jeg hadde, dette kom ikke av dårlig mottaker men ledningsbrudd i bakluken. Dette er kostbart. Fungerer fjernkontrollen til bilen bra / riktig ? eller er denne helt død? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Fjern kontrollen fungerer helt utmerket så den er i orden. Er bare radion som kødder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå