Hemidog Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Hei, jeg kjøpte et sett tåkelykt glass til min E38. Det stod da 94-01 E38 7 serie lykte glass i auksjonen på ebay. Disse passer dårlig på bilen min.... Kan noen identifisere hvilken bil disse lykteglassene er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Har du delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg tror ikke det er delenr på disse glassene, da de blir solgt som hele enheter, det er kanskje et Hella/Bosch delenr på glasset, hvis det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Selger påstår at det er forskjell på Diesel og Bensin modeller (noe han ikke nevnte i annonsen). Kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Selger påstår at det er forskjell på Diesel og Bensin modeller (noe han ikke nevnte i annonsen). Kan dette stemme? Det kan stemme godt det. Diesel: http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=63178362401&showus=on&showeur=on Bensin: http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=63178352023&showus=on&showeur=on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 D'oh! Jaja, jeg må alltid lære ting på den harde måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Jepp. E38 grøftelys det der. Det store er til Bensin bil. Det lille er til Diesel. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå