Mr Mykland Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 M52-b25 motor ønskes kjøpt, I god stand og lav km Gjerne i nærheten av aust/vest agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 M52-b25 motor ønskes kjøpt, I god stand og lav km Gjerne i nærheten av aust/vest agder Hei. Jeg har kanskje en M52B28 med kun 120.000 km for salg. Den koster i så fall 12.000 kr med de fleste aggregatene. Innen et par uker så kjører jeg på både E39 og E18 mot Oslo. Da kan jeg ta motoren med i bilen og kan levere til deg hvis du ikke bor langt unna hovedveien. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Ikke jeg som skal ha den, men en kompis Skal høre med han på mandag og komme tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Vet du om det er alutopp/blokk på din og enkel vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Eirik ellers takk for tilbudet, men han ville ha en 2,5l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå