Morteen Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 hei. jeg skal skifte motstand til kupevifta i min bmw e46. den fungerer kun på trinn 4. jeg har sjekket mye og alle guider er for digitale eller er annerledes inne til venstre under hanskerommet slik alle guider vises. hvor ligger motstanden eller noen som kan forklare enkelt hvordan jeg skifter motstanden. har tatt ut hanskerom og sparkeplate osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Det jeg gjorde var å google. "Final stage E46" hvor jeg studerte først noen bilder for så finne en god DIY på youtube og ta med meg hele pc ut mens jeg gjorde det. Det er veldig trangt så om du memerer hvordan det ser ut og har litt små hender er det mulig få ut denne på grei måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteen Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Det jeg gjorde var å google. "Final stage E46" hvor jeg studerte først noen bilder for så finne en god DIY på youtube og ta med meg hele pc ut mens jeg gjorde det. Det er veldig trangt så om du memerer hvordan det ser ut og har litt små hender er det mulig få ut denne på grei måte. det hadde vært flott om du eventuelt hadd en torturial video eller en guid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Tja som sagt over med et Google søk fant jeg mange videoer og DYI med bilder og forklaring (e46bmwfanatics.com). Dessverre funker ikke lim inn av link annen hver dag her på bimmers.no den siste tiden for min del, så du får dessverre forsøke selv. Orker ikke skrive inn linken, men den ene som ser bra ut på Youtube heter " BMW E46 FSR/ FSU Repair " og på e46bmwfanatics " DIY - final stage resistor - cabin fan Controller - E46fanatics " . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteen Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Tja som sagt over med et Google søk fant jeg mange videoer og DYI med bilder og forklaring (e46bmwfanatics.com). Dessverre funker ikke lim inn av link annen hver dag her på bimmers.no den siste tiden for min del, så du får dessverre forsøke selv. Orker ikke skrive inn linken, men den ene som ser bra ut på Youtube heter " BMW E46 FSR/ FSU Repair " og på e46bmwfanatics " DIY - final stage resistor - cabin fan Controller - E46fanatics " . takk for god hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå