Glenn jøran Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en E34 518 Touring 1993 mod å har funnet noen småting jeg har lyst til å bytte ut på bilen. Først å fremst skulle jeg likt å hat skinnseter. Trenger et sett med lister på dørene. Skulle også hat en ny "spoiler" på bakluken siden den som sitter der begynner å bli grå å slitt. Tusen takk for alle henvendelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en E34 518 Touring 1993 mod å har funnet noen småting jeg har lyst til å bytte ut på bilen. Først å fremst skulle jeg likt å hat skinnseter. Trenger et sett med lister på dørene. Skulle også hat en ny "spoiler" på bakluken siden den som sitter der begynner å bli grå å slitt. Tusen takk for alle henvendelser Hei. Jeg har grå skinnseter til Touring i bra stand og med fine dørtrekk. 3 nakkestøtter bak. Selges for 2.500 kr. Skal snart reise østover i landet langs kysten fra Stavanger til ca Oslo. Hvis du bor i nærheten av kjøreruten kan jeg ta setene med i bilen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grantre Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Har svarte originale m5 skinnseter, meget strøkne, og noken greie dørtrekk. Har også m5 dørlister, baklykter med kvite blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Har svarte skinnseter uten rifter med nedfellbare bakseter. 2500,-er i bergen Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Har nåken dørlister men usikker på stand. Har og ein heil e34 touring som eg vurderer å selge litt deler fra. Har mtech1 ratt, sota baklykter, kvite blinklys på siden og i front++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå