fuel2go Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Hei! Noen som har en dørheis/motor til passasjerdør på E46 Coupe? Mistenker at denne er gåen da det rasler veldig ta jeg prøver og åpne vinduet. Har ikke tatt opp og sett enda men skal gjøre det snart, så lurer da på om noen har? Og ikke minst pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Har muligens, om ikke det har blitt kasta. Skal sjekke i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Jeg har tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Har motoren løs, mens resten av heisen står i en dør fortsatt og må eventuelt demonteres. Fungerte helt fint før den ble demontert. Har bytta dør, så denne stod i den gamle døren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Takker for svar, skal få åpnet døra ikveld får og skjekke feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Trenger motor og vaiere. Kom med pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Fått tak i, og fikset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå