Splint Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 59000,- \ BUD. Står i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Pris kan diskuteres - kom med bud! Alt blir vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 om det hadde vært manuell. Hva ligger forbruket på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 0,7 - 0,8 på langkjøring. Bikker literen på småkjøring. Syns det er vanskelig å finne en fair pris på den, finnes få eller ingen biler å sammenligne med. Vet det står en tilsvarende bil på finn, men noe opphoret med plastikk roundbaut til 125.000. Syns det blir vel drøyt. Hva tenker folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Hopp! Har bestilt komplett ny forstilling - nye bærearmer, bærearmsforinger, endeledd (komplett, indre og ytre del) og nye stabstag som følger med, hvis jeg ikke får montert dette selv. Følger også med nye plugger, 2 stykk nye lambdaer og ny toppdekselpakning. Dette er deler som ikke nødvendigvis trengs byttes, men som jeg har liggende. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Ny pris! Har kjøpt meg ny bil, og denne står nå bare i veien. Alle seriøse bud blir vurdert. Regnr: ST86247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 KM. stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 134.000km ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 kosmetisk? rust, lakkskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Bra for rust, liten skramme på ene bakskjermen, og en boble på a stolpen på passasjersiden. Er mer teknisk plukk med den. Skulle vært byttet toppdekselpakning og bærearmer og foringene i forstilling. Alle delene følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Stå her enda. Byttet bærearmer og foringer foran, samt skiver/klosser foran. Også byttet servopumpe. Skal på hjulstillingskontroll de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Tatt hjulstilling og byttet toppdekselpakning. Calippere foran blir overfalt ifbm eu godkjenning. Blir også byttet stabstagforinger foran, samt et bremserør bak. Har etter hjulstilling fått periodisk feil på dsc. Feilkode sier "wheel angle not plausible". Regner med detter kalibreres. Ble ikke nevnt som feil på eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Byttet stabstagsforinger, lenkearmer, calippere, skiver og klosser foran. Tidligere i år har jeg byttet bærearmer, bærearmsforinger og servopumpe. Byttet bremserør bak ifbm. EU kontroll i dag. Godkjent i to nye år. http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist?ticket=34328BBE7769888C562D890776D55639®istreringsnummer=st86247 59000,- ferdig prutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Da gjør jeg ett siste forsøk på å selge vognen. Servopumpa holder jeg på å fikse i disse dager, så den er kjørbar over lengre strekk (kan se ut som om det var pakningen som var gått opp i limingen). Bimmersrabatt: 49.000, ferdig reg, inkl. årsavgift for 2015. http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=55778600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå