Gå til innhold

2004 mod. 320IA - M54B22

Splint
 Share

Anbefalte innlegg

0,7 - 0,8 på langkjøring. Bikker literen på småkjøring.

Syns det er vanskelig å finne en fair pris på den, finnes få eller ingen biler å sammenligne med. Vet det står en tilsvarende bil på finn, men noe opphoret med plastikk roundbaut til 125.000. Syns det blir vel drøyt. Hva tenker folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hopp!

Har bestilt komplett ny forstilling - nye bærearmer, bærearmsforinger, endeledd (komplett, indre og ytre del) og nye stabstag  som følger med, hvis jeg ikke får montert dette selv.

Følger også med nye plugger, 2 stykk nye lambdaer og ny toppdekselpakning. Dette er deler som ikke nødvendigvis trengs byttes, men som jeg har liggende.

Kom med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Bra for rust, liten skramme på ene bakskjermen, og en boble på a stolpen på passasjersiden. Er mer teknisk plukk med den. Skulle vært byttet toppdekselpakning og bærearmer og foringene i forstilling. Alle delene følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tatt hjulstilling og byttet toppdekselpakning. Calippere foran blir overfalt ifbm eu godkjenning. Blir også byttet stabstagforinger foran, samt et bremserør bak.

Har etter hjulstilling fått periodisk feil på dsc. Feilkode sier "wheel angle not plausible". Regner med detter kalibreres. Ble ikke nevnt som feil på eu kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Byttet stabstagsforinger, lenkearmer, calippere, skiver og klosser foran.

Tidligere i år har jeg byttet bærearmer, bærearmsforinger og servopumpe.

Byttet bremserør bak ifbm. EU kontroll i dag.

Godkjent i to nye år.

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist?ticket=34328BBE7769888C562D890776D55639&registreringsnummer=st86247

59000,- ferdig prutet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da gjør jeg ett siste forsøk på å selge vognen.

Servopumpa holder jeg på å fikse i disse dager, så den er kjørbar over lengre strekk (kan se ut som om det var pakningen som var gått opp i limingen).

Bimmersrabatt: 49.000, ferdig reg, inkl. årsavgift for 2015.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=55778600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...