Ding Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Lite Garasje salg på gang. Gi bud alt skal bort =) Alt er til e36. Hella frontlykter (angel eyes) Orginale baklykter (coupe) m3 sideskjørt (plastik, med clips og fester) baksete rygg i sort skinn (coupe) Holder til i Ålesund, Om delene må sendes må kjøper betale frakt. Legger ut flere ting til salg litt senere, Må gå gjennom garasjen å se hva jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 er selv fra ålesund. har du kun angel eyes lykter? er intrisert i andre ting også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 er selv fra ålesund. har du kun angel eyes lykter? er intrisert i andre ting også har et sett med orginal lykter (linse) men tenkte å bruke dem selv om jeg selger angel eyes lyktene. skal innom garasjen i morra. så legger ut ny oppdatert liste med ting jeg skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Da har jeg fått tatt bilder av tingene jeg selger: Cd spiller med ramme og hylle til e46: Defuser e36: Orginal baklykter e36: Hella Lyktter e36: Lykte lister e36: Seterygg e36 coupe: M3 sideskjørt e36: 17" felger 7,5" x 17" ET45: 17" Felger 8" x 17" ET 35: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 pris på hella lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 pris på hella lyktene? Ser at dem ligger på 3500kr for et nytt sett på nette. halv pris på lyktene 1750kr og 250kr for blinklysa. + frakt om jeg må sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 e dei gamle? mykje slitasje som ripe osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 e dei gamle? mykje slitasje som ripe osv? usikker på hvor gamle dei er. sto på bmwen jeg kjøpte for 1 mnd siden. er ikke mye slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ding Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Bump. Bare kom med bud. blir altid enig om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå