1802tii Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Forstår ikke hvorfor intern lekkasje oppstår i diesel dyse. Noen som har link til animasjon eller beskrivelse av hva som skjer? Kan intern lekkasje repareres ved å bytte spisser og sete (nozzel set): http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES-530D-E39-99-03-BOSCH-COMMON-RAIL-ONE-DIESEL-NOZZLE-DLLA145P926-/161217140824?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25894a5858
Thundercoil Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Høyt trykk, evt tilsetninger i drivstoff, høy utgangsfart. Kan slites, lage skrape, "bruke opp" pakning/skive. Mest vanlige er vel at de går tett(?), eller skiven i bunn lekker. Virker hvert fall sånn, for meg Kommer ikke drivstoffet godt nok gjennom (tett) dyse, går det for mye i retur. Da får du styggere gange. Veldig enkelt forklart, og forbehold mot feil. Garantert flere her inne som kan svare bedre og riktigere. Hehe. Men enn så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå