Nyheim Skrevet Februar 22, 2014 Skrevet Februar 22, 2014 Heisann! selger en E46 med lav km-stand! se autodb link for bilder http://www.autodb.no/bil/view/1658773 Hei! Skal nå selge den ene BMW'n min, grunnet overgang til annen BMW Kjøpte denne bilen fra forhandler (Bavaria Stavanger) i August 2013 for å bruke som en midlertidig bil til å fra jobb så lenge jeg bodde i Stavanger. Den har fullt servicehefte og alt som er gjort med den er dokumentert! Skal nå flytte hjem, og har ikke bruk for den lengre. Bilen fremstår som så å si strøken, med veldig lav dokumentert kilometerstand. Bilen er ikke ungdomskjørt før jeg selv kjøpte den. Den er ikke herjekjørt med, og det vises på bilen. Bilen er helt rustfri og veldig pen i lakken! Servicer har vært fulgt helt siden den var ny, og er tatt på følgende km:- 2.000 KM (1999)- 24.000 KM (2000)- 50.000 KM (2001)- 73.000 KM (2003)- 102.000 KM (2005)- 115.000 KM (2009)- 136.000 KM (2013) Da jeg kjøpte den ble det gjort en del vedlikehold av forhandler:Bilen ble EU-godkjent 14.august 2013 med 0 feil og samtidig ble den siste servicen i August 2013 tatt: Oljeservice, inspeksjon I, inspeksjon II, bremseklosser og bremseskiver, oljefilter, luftfilter og kupefilter, service på air-condition. Ble også byttet et støttestag foran, hjullager bak, tatt 4-hjulskontroll og ballansert hjul. Har i tillegg gått gjennom hele understellet selv, og det er ingen oljelekkasjer. Alt er tight og fint, ingen slark i foringer, bærekuler, osv. Har også montert et par deler som LED Angel-Eyes (lyser utrolig bra). Er også satt i ny spiller i bilen. Er grei lyd i bilen. Kvitteringer på alt som er gjort med bilen siden den var ny følger såklart med.Har ikke hatt noen feil på den i mitt eie. Som sagt så fremstår bilen som så å si strøken. Bilen har såvidt vært å dulta borti autovernet med fronten. Ble bare noen overflateriper i front, og en liten bulk på panser. (Vises ikke). Ripene vises ikke når bilen er våt, og vises knapt ellers. Noe steinsprut på frontfangeren er det naturligvis. Dette er tatt hensyn til i prisen Sommerdekkene har enda godt med mønster igjen, og vinterdekkene har godt med pigger. Det er strøkent svart stoff intereør med svarte lister på dash. Meget pent. Bare å ringe hvis du lurer på noe Svarer jeg ikke telefonen, er det pga jeg er offshore. Da er det bare å sende mail, så svarer jeg der.Ønsker ikke telefonselgere
Nyheim Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Ingen som trenger en pålitelig bmw?Akkurat kjørt norge på langs (2200 km) og den gikk smertefritt hele veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå