Toten_BMW Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Hei har problemer med at bilen min(E46 2002) er strøm tom etter 1 døgn. Har funnet ut at strømmen blir borte gjennom kurs/sikring 41 som går på radioen. Lot være og sette den inn igjen og bilen kan stå uten å miste strøm. har så satt inn igjen sikringa og fysisk fjernet radioen. men da er problemet der fortsatt! Noen som har hatt lignende problem? kan det være cd veksleren som også går på sikring 41? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 er det noe som bare plutselig kom eller kom det etter att du har gjort noe? for det begynner jo bare ikke å ta strøm sånn uten videre liksom kanskje du har kommet borti noe i multikontakta som gjør att det er blitt brudd/dårlig kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toten_BMW Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 er det noe som bare plutselig kom eller kom det etter att du har gjort noe? for det begynner jo bare ikke å ta strøm sånn uten videre liksom kanskje du har kommet borti noe i multikontakta som gjør att det er blitt brudd/dårlig kontakt Jeg bytter ut orginal radioen med en pioner spiller med subber. Hadde ikke noe problemer før etter 3-4månder. Da ble jeg så frustrert at jeg tok ut alt sammen og satte inn orginale igjen. Men problemet ble ikke borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Tenker litt på om du har brent en krets. Litt i hvertfall så den driver å tar strøm... Eller om styrestrøm kretsen ikke fungerer som den skal (att den ikke skrur av spilleren når teningen er av.. Prøv å ta ut spiller og skru av teningen og mål strømen i multikontakta de... se om det er strøm på en krets der... Om det er det så finn ut hver den kretsen går og se om ledningen sitter som den skal i alle ender pluss se etter om isolasjonen rundt ledningen er fin hele veien. (Kan være noe tyvstrømplugger ett sted som drar strøm også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå