stig. Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 som emne tilsier, trenger egentlig kun blokk med veiv. skal kun brukes som jig. (veiva i seg sjøl kan være dårlig, utsatt for rådebankt etc...) kan også hente komplett motor som er deffekt som du skal kaste eller blit kvitt for en billig penge så hvis noen har en å gi bort eller selge billig så send meg en pm eller send en sms på 458 12 485 fodel om den befinner seg i oslo/Akershus/Hedmark/oppland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Jeg har en som virker. men den er i Ålesund Selger den for en tusing med gir, ledning og mellomaksel om det skulle vere interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Jeg har en som virker. men den er i Ålesund Selger den for en tusing med gir, ledning og mellomaksel om det skulle vere interesant ålesund blir litt vel langt unna,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 opp sa folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå