anders e30 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Hei. Er det.noen som hvet om dette er gjort tidligere? Tenkte å prøve meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 hvorfor E39 kontra f.eks e46 eller 36? vil tro bakstillinga sliter med å være for brei for den stakkars lille E30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Tja Si det. Er vell bare noe jeg vil prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Er jo kult å prøve noe som sikkert ikke er gjort så mange ganger før. Selv om det sikkert er en grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 synes det er kult at folk ikke gjør standard ting jeg, men er jo en del og ta hensyn til da, f,eks den er nok alt for brei, og det meste er vel av alu, litt ettersom årsmod osv, å touring er jo ofte luftfjøring, å du får jo kun org brems til m5 bakstillinga osv, så tror kansje du lager unødvendig mye arbe til deg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Ser ikke noe problem at det event er alu. Det blir spesial felger på bilen så bredden blir ingen problem samt at den bakstillingen jeg skal hente denne uken ikke er luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 m5 diffen tror jeg ikke passer på vanlig e39 bakstilling (såklart kjøper du ny innmat til 10,000 eller kjører med sveisa diff så gjør det jo ikkenoe ) osv, som sagt alt er mulig, men det er jo en ganske stor bakstilling på e30 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 He he. Ja alt er mulig. Blir å prøve på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Tror en E46 eller E92(evt bare 1 serie) bakstilling hadde gitt ett mye bedre resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Enn så lenge har jeg lakt planene på is. Hvertfall for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy_76 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Er det noen som har montert komplett e28 m5 bakstilling på e30 da? Kjappere enn å bygge sk skuddsikker bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå