Valder94 Skrevet Februar 24, 2014 Skrevet Februar 24, 2014 Lufter e46n for salg da jeg vurderer ny bil, bilen er ok teknisk men har noe småplukk men ikke vanskelig å fiks om du kan litt.Understellet har jeg ikke funnet noe rust på, og bilen har vært brukt til dagelig kjøring, er jentekjørt.Bilen er en sedan og er god å kjøre, bilen har vært min siden 27.03.13Har gått ca 240000km (muligens litt mindre) og er som sagt en 1998mod.Bilen selges/byttest som den stårHva som har vært gjort med bilen hos forgje eier: Bytta starter Lagt opp ledninger til anlegg Byttet bremserør Ny bremseveske (olje var også bytta) Senka (TA Technix) Godkjent i vognkort Bremser framme Hva som har vært gjort i mitt eie: Bytta frontrute (rute som skal hjelpe dempe varmen fra sola på varme dager, Coated) Bytta toppdeksel pakning (+ tetningene til skruene) Skifta olje(longlife), luftfilter, oljefilter(såklart), tennplugger. 2din kenwood(montert og funker, MEN spilleren må flyttest litt lengre til høyre for å få på ramma) Kjøpt ny nøkkel med fjernkontroll(den gamle funker tydeligvis ikke lenger, så følger med 3nøkler) Bremser bak + bremseband Bytta abs sensor (v. side bak) Turtall sensor Bytta vindusheis førerdør. Bytta ledningsnett passasjerdør fremme. Bytta vindusviskere Bytta stabstag (x2 fremme) Har også 1sett til liggende fra Ta Technix Nytt batteri montert Fjernet lakkrust og lakket opp igjen der det trengst Ellers har bilen: Klima delskinn seter (sport) børsta aluminium intriør lister sub Varme i framseter(Obs, funker kun på førersiden) xenon lys(uorginale, men følger med orginale) Svarte nyrer Godkjent senka (som sagt) el vindu fremme (sveiv bak) elektisk justerbare speil varmetråder i bakrute servo abs 2din - cd - aux - usb Sentrallås xenon lys +sikkert mer jeg ikke kommer på Mangler på bilen: Setevarmer på passasjersiden fremme funker ikke. 2din er ikke helt ferdig montert(bare "kosmetisk" som er igjen for å få de skikkelig) Bilen bruker litt olje og litt kjøleveske, mistenker det er vannpumpa som leker. Eksosen bråker litt, så noe er defekt der, mistenker lyddempern. Fusker litt på sentrallåsen når det er kaldt ute? Har ikke skjedd så ofte med meg at det har gjort meg noe. Ellers kan jeg ikke komme på noe spesiellt, men er sikkert mye jeg har glemt!Mobilen funker dårlig fortida, så er enklest å nå meg her på bimmers.GJERNE bytte i e30 eller e36 - mulig med mellomlegg fra begge sider Eneste krav er at den er coupe, og har takluke.... med mindre den er veldig strøken/pen Nyeste bildet som er tattFra når jeg kjøpte bilen, står andre lykter på nå 6087Ristesund reagerte på dette 1
Valder94 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Årsavgift betalt, og er i dagelig bruk (langkjøring for det meste)
Valder94 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Skrevet Mars 23, 2014 Bilen står uttafor ålesund i møre og romsdal. Bilen er eugodkjent med skilt på, men skal vell inn på eu om noen mnd..
Valder94 Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 Jobber med å fjerne rust + lakke og påbegynt å tette oljelekasje Bilen skal innom eu denne mnd
Valder94 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Skrevet April 6, 2014 Har kjøpt lakk og det som trengst fra lakkverksted (Må si jeg ikke syntes resultatet ble så dårlig med tanke på det er 1gang jeg lakkerer noe) Fortsatt rust på panser ved nyrene, planlegger å ta det til helga, å to små "usyndlige" bulker Ellers er øyelokket som er under lykta til venstre lakket opp igjen (på bildet blir det høyre side.) + begge speilhus er lakket opp igjen. Den eneste bulken jeg laga på bilen (den var på kanten av lokket), den er nå borte og med ei list over kanten tror ikke jeg reprasjonen vill vise noe særlig. Speilhus, og dørsider.. Klarer du å se lakkforskjellen? Det var en liten bulk under lykta her, som jeg har fiksa, eneste negative er at du kan se at sparkelen stikker litt ut.. Vurderer å pusse ned litt mer å lakke over igjen til helga.. (Jada, lykta var ikke maskert og skal heller ikke se slik ut ved salg ca hele døra ble lakket opp igjen. Høyre bakskjerm, Her også var det ikke nok pussa ned før lakkering så sparkelen står litt "utover", også under vurdering til å ta det opp igjen til helga. Midt i prosessen Høyre framskjerm, lakka store deler av den også, men det synest nesten ikke! Har desverre reina i natt, så bildene ble litt dårlige, men skal se hva jeg får til utover vika eller til neste helg
Valder94 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Skrevet April 6, 2014 planen fremmover er å bytte fremfanger til mtech II, få på sommerfelger og sende bilen gjennom eu ikke minst montere ny lyddemper, og se nærmere på oljelekasja og kjøleveske lekasja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå