stig. Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 spjeldrekke til e36 eller e46 ønskes kjøpt, trenger ikke selve innsuget eller dyser. samme åssen 3 serie m3 seks cyl den kommer fra, da det skal på et annet prosjekt uansett. men alt av aksler og overføringer og spjell må være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 hvis du skal bruke wire gass ville jeg fått tak i e36, 46 er fly-by-wire, og ombygget til wire så blir de vist ikke like gode å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 han skal bruke wire ja tror jeg, men får bare se, han lokal helten som skal ha denna får til det meste for å si det sånn,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 spjeldrekke til e36 eller e46 ønskes kjøpt, trenger ikke selve innsuget eller dyser. samme åssen 3 serie m3 seks cyl den kommer fra, da det skal på et annet prosjekt uansett. men alt av aksler og overføringer og spjell må være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 spjeldrekke til e36 eller e46 ønskes kjøpt, trenger ikke selve innsuget eller dyser. samme åssen 3 serie m3 seks cyl den kommer fra, da det skal på et annet prosjekt uansett. men alt av aksler og overføringer og spjell må være der. Hei! Jeg har fra M3 3.0 Har også innsugsboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 han har fått kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå