Gå til innhold

Ønsker og kjøpe en 540 stasjons vogn!

unnamed
 Share

Anbefalte innlegg

ønsker og kjøpe en 540 stasjons vogn. gjør ikkeno om den kosmetisk ikke er helt 100% men bare den er i teknisk god stand!

Hei.

Det er nok en fordel å skrive om det er E34 eller E39 du ønsker.

Jeg har snart klar for salg en original 1994 540 Individual med 6 trinns manuell kasse. Jeg har betalt dyre avgifter på bilen, så det er ikke noen ombygd bil. Fargen er den sjeldne daytonaviolett met., som bare er levert på M5 og Individual biler. Bilen har gått 310.000 km og motoren går helt fint. Disse motorene går mye lengre enn M62 4.4 literne og har ikke samme problemet med registerkjedet som 4.4 motorene har.

540'en har et veldig fint grått sportsskinn interiør med skinn dørtrekk og har mye utstyr. Nye Koni dempere framme med Eibach fjærer. Aut. nivåregulering i bra stand bak. Det blir nye skiver og klosser framme og bak. Bremse- og bensinrørene skal byttes ut.

Hvis du har gode kontakter innen lakkering kan bilen selges billigere. Jeg skal sette på rustfrie skjermer,rustfri førerdør og nytt frontstykke. Høyre bakskjerm må og fikses pga liten skade, men det er ikke rust på hjulbuen.

I dag blir det en liten jobb med rustsveising på bakre delen av kanalene gjort ferdig. Jekkfestene er i orden. Det er bare noe av blekket rundt som blir sveist en ny plate på. Dette er et veldig vanlig problem på E34. Bilen har originale sideskjørter, så dette vises ikke etterpå.

Prisen avhenger av om bilen leveres ferdig fikset med lakkeringsarbeidet og hvilke felger som følger med bilen.

540'en leveres med ny EU kontroll og nyregistrert i Norge.

Prisen vil ligge på ca 85.000 helt ferdig. Dette er en sjelden bil med 6 trinns man. kasse og Individual utgave. Disse bilene ble bygget på M fabrikken, så de blir samleutgaver. Denne bilen er blitt dyr i Tyskland og nå.

Ring gjerne for mer info på 92 22 65 44.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...