velle94 Skrevet Februar 26, 2014 Skrevet Februar 26, 2014 hei, har bytta automatkassa fordi den gikk bare i revers. brente lameller, svart olje og sluring forover. fekk tak i ei brukt automatkasse uten elektronikk. no går den hverken forover eller bakover. har hørt at man må koble elektronikken til å tro den er i nøytral. nokon som kan hjelpe??????
Julianv Skrevet Februar 26, 2014 Skrevet Februar 26, 2014 Nå har jeg ikke stålro på E34 lengre, men det må da være noe elektronikk på kassen?
velle94 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Skrevet Februar 26, 2014 automatkassen som er satt inn er fra e28 1983. ingen elektronikk på den, men det er det på bilen????????
Julianv Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Da må jeg melde pass. Men såvidt jeg vet må det være noe form for styring på den. Den går jo ikke akkurat på feelingen. Vakumstyrt kanskje? Uansett ville jeg prøvd å fått tak i en korrekt kasse.
velle94 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Skrevet Februar 27, 2014 noken som veit kor mykje olje som skal på kassa???? skal være 3 liter, men synst det virka lite....................
bjalle Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Man får vel ikke byttet mer enn ca 3-4 liter pr skift,oljen må skiftes i flere omganger,helst 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå