BmwDieselPower Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Skulle hatt tak i en M52b25 motor til min E39:) Må være komplett med ledningsnett og ecu og være helt i orden:) Toppakninga har gått på 2litern som sitter der og gidder ikke bruke penger på en 2liter:p Helst i nærheten av gudbrandsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Skulle hatt tak i en M52b25 motor til min E39:) Må være komplett med ledningsnett og ecu og være helt i orden:) Toppakninga har gått på 2litern som sitter der og gidder ikke bruke penger på en 2liter:p Helst i nærheten av gudbrandsdal Mvh Åge:) Hei. Jeg har enten en M52 2.5 eller 2.8 motor for salg. Du skriver ikke om du har manuell eller automatgir. Du kan jo i så fall bruke ledningsnettet fra din egen motor. Jeg kjører trolig opp E6 til litt nord for Lillehammer neste helg eller kanskje noen dager senere. Da kan jeg ta med motoren i bilen. Vi får i så fall snakkes nærmere. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Har manuell:) Hvilken pris tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Har manuell:) Hvilken pris tenker du på da? Hei. Har glemt å svare deg. 2.5 motoren jeg har kommer fra automatgir. De aller fleste 2.5 og 2.8 literne er aut. Men det er ingen problemer med å bytte over ledningsnettet og svinghjulet fra din 2 liters motor. Ledningsnettet er likt på 2, 2.5 og 2.8 motorene. Motoren er kjørt ca 250.000 og kommer fra en velholdt bil. Prisen er 7.500 kr. Hvor i Gudbrandsdalen er det du bor i nærheten av? Jeg har planer om å kjøre til Ringebu. Det ser ut til å bli neste helg. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå