Nytern Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Helst pre fl med orange blink i _GOD_ stand. Da mener jeg ingen sprekker, gode reflektorer, komplette gode pakninger på baklykter og ikke veldig matte glass. Må ha med lista under frontlyktene. Trenger også komplett hanskerom m/alle monteringsdetaljer. I svart. Vil ikke ha henvendelser fra brukere med typ 10 innlegg, jeg forskuddsbetaler ikke til nye brukere. Prisnivå bør ikke være veldig høyt, det finnes masse pre fl lykter rundt omkring pga utskifting til FL. Edit: se siste post hvor oppdatert liste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Ta kontakt på tlf 95091315 så kan jeg sende bilde. Men er uten list under lykt. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Har strøkne baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Baklykter skaffet! Frontlykter, lista under disse, hanskerom og deksel venstre side bagasjerom (Det som skjuler cd-veksleren) er jeg enda på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaskjonstad Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Har lykter og en ny list på høyresiden til touringSend meg en pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå