Jente525IX Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Hei, har en bmw E34 uten nakkestøtter, lurer på om noen vet om det går ann å fikse slik at det går ann å sette inn interiør med nakkestøtter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Jeg har selve festene om du vil kjøpe Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Ja Hvordan får jeg til det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 hvis det er sedan så tar du å skrur av bakseteryggen, så monterer du brakettene, så skjærer du hull i setet og monterer det, ha på den plast dingsen som skjuler hullet i setet og deretter selve nakkestøtta, enkel jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg har selve festene om du vil kjøpe Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Hva skal du ha for dem da? Fester jeg de i baksete ryggen også setter på plass sete igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå