Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

Kjører en e46 2000mod coupe, og i dag forsvant mobilen min inn i de forbanna luftekanalene ( tror vertfall det er luftekanaler?) under setet

på førersiden. hører den dirrer nede under beina mine til tider. så mitt sprørsmål er, hvordan får jeg ut telefonen igjen ?

Skrevet

Prøv med en slags pisk man kan trekke kabler med, sett en magnet på den og før den ned! Husker ikke hva det verktøyet heter

Klein situasjon btw!

Skrevet

35-9036.jpg

Fleksibel magnetpenn. Må være av typen som har kraftig magnet frampå da. Vet de i alle fall har en grønn penn på Biltema med kraftig magnet, men den er bare teleskopisk og ikke fleksibel.
Spørs jo hvordan den har kjilt seg under der, men får du den ikke ut da så er det vel ikke verre enn å demontere stolen, brette til side dørkteppe og demontere luftekanalen?

Mobil er da ikke kleint. Har da både funnet tamponger, kondomer og litt av hvert når jeg har demontert dashbord jeg :D

Skrevet

Takk for svar folkens :D skal se om eg kan skaffe en sånn teleskopisk sak i morgen, tror bilxtra har :) vist ikke blir det av med stol og teppe :)

Skrevet

35-9036.jpg

Fleksibel magnetpenn. Må være av typen som har kraftig magnet frampå da. Vet de i alle fall har en grønn penn på Biltema med kraftig magnet, men den er bare teleskopisk og ikke fleksibel.

Spørs jo hvordan den har kjilt seg under der, men får du den ikke ut da så er det vel ikke verre enn å demontere stolen, brette til side dørkteppe og demontere luftekanalen?

Mobil er da ikke kleint. Har da både funnet tamponger, kondomer og litt av hvert når jeg har demontert dashbord jeg :D

Korrekt! En slik vil nok gjøre nytten!

Lykke til :)

Skrevet

Stor motor i bilen?  :cool:

Full gass i en bratt oppoverbakke? Er jo verdt et forsøk, selv om det er heller tvilsomt at det vil fungere :P

Skrevet

hørtes veldig tungvint ut :P Mistet kortholderen min under der engang. Satte bilen i første gir og ga bånn gass. Fikk den ut med en gang! ;) 

Skrevet

Det er ikke tungvindt å skru ut en stol. 4 bolter og noen kontakter. Man finner jo alltid mye annet spennende under der - mynter, klubbepinner, hår, støv etc, så da kan man jo sveipe støvsugeren der med det samme man er i gang :D

Skrevet

Det er ikke tungvindt å skru ut en stol. 4 bolter og noen kontakter. Man finner jo alltid mye annet spennende under der - mynter, klubbepinner, hår, støv etc, så da kan man jo sveipe støvsugeren der med det samme man er i gang :D

Her må vi ha med en Detailer å gjøre :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...