mortenej1989 Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 hei:) Kjører en e46 2000mod coupe, og i dag forsvant mobilen min inn i de forbanna luftekanalene ( tror vertfall det er luftekanaler?) under setet på førersiden. hører den dirrer nede under beina mine til tider. så mitt sprørsmål er, hvordan får jeg ut telefonen igjen ?
codex Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Heh, bare og tenke som McGyver det pinne med dobbelsidigteip på, skru av setet for bedre tilgang f.eks mortenej1989 reagerte på dette 1
mortenej1989 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Skrevet Februar 27, 2014 skjønner faen ikke at det er mulig!! går det ikke an å få den ut fra undersiden ?
e30 tic Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Er bare å skjære hull i dørken det.. Thundercoil reagerte på dette 1
Sindreh Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Prøv med en slags pisk man kan trekke kabler med, sett en magnet på den og før den ned! Husker ikke hva det verktøyet heter Klein situasjon btw!
Mantis Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Fleksibel magnetpenn. Må være av typen som har kraftig magnet frampå da. Vet de i alle fall har en grønn penn på Biltema med kraftig magnet, men den er bare teleskopisk og ikke fleksibel.Spørs jo hvordan den har kjilt seg under der, men får du den ikke ut da så er det vel ikke verre enn å demontere stolen, brette til side dørkteppe og demontere luftekanalen?Mobil er da ikke kleint. Har da både funnet tamponger, kondomer og litt av hvert når jeg har demontert dashbord jeg
mortenej1989 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Skrevet Februar 27, 2014 Takk for svar folkens skal se om eg kan skaffe en sånn teleskopisk sak i morgen, tror bilxtra har vist ikke blir det av med stol og teppe
Sindreh Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Fleksibel magnetpenn. Må være av typen som har kraftig magnet frampå da. Vet de i alle fall har en grønn penn på Biltema med kraftig magnet, men den er bare teleskopisk og ikke fleksibel. Spørs jo hvordan den har kjilt seg under der, men får du den ikke ut da så er det vel ikke verre enn å demontere stolen, brette til side dørkteppe og demontere luftekanalen? Mobil er da ikke kleint. Har da både funnet tamponger, kondomer og litt av hvert når jeg har demontert dashbord jeg Korrekt! En slik vil nok gjøre nytten! Lykke til mortenej1989 reagerte på dette 1
Eksos Skrevet Februar 27, 2014 Skrevet Februar 27, 2014 Stor motor i bilen? Full gass i en bratt oppoverbakke? Er jo verdt et forsøk, selv om det er heller tvilsomt at det vil fungere
mortenej1989 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Ble nok ut med sete og vekk med teppet! Etter mye stres fikk jeg den ut.. takk for hjelpen alle
Kattlikzm Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 hørtes veldig tungvint ut Mistet kortholderen min under der engang. Satte bilen i første gir og ga bånn gass. Fikk den ut med en gang!
Mantis Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Det er ikke tungvindt å skru ut en stol. 4 bolter og noen kontakter. Man finner jo alltid mye annet spennende under der - mynter, klubbepinner, hår, støv etc, så da kan man jo sveipe støvsugeren der med det samme man er i gang mortenej1989 reagerte på dette 1
Mr Mykland Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Det er ikke tungvindt å skru ut en stol. 4 bolter og noen kontakter. Man finner jo alltid mye annet spennende under der - mynter, klubbepinner, hår, støv etc, så da kan man jo sveipe støvsugeren der med det samme man er i gang Her må vi ha med en Detailer å gjøre
Mantis Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 I følge fruen er jeg bare gal som vasker bilen hver dag og ikke får sove skikkelig om natta om bilen er møkkete.Burde være et punkt på EU-kontroll for skitten bil. Marionette, Sondre92 og Mr Mykland reagerte på dette 3
Kattlikzm Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 da er vi to ! Ren bil er viktig og ikke minst digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå