Gå til innhold

Hermanoo`s E38 728 iA - Selges!


Anbefalte innlegg

Bra du fant det ut, sykt at det faktisk var den :P Da blir den i allefall frisk da, men anbefaler fortsatt å bytte bensinfilter og plugger også så den holder seg frisk! :) Jeg tror jeg betalte ca 1500kr med montering hos BMW forhandler.

 

Dette gjorde jeg ikke selv pga den allerede var inne for diagnosering og jeg kunne hente den nøkkelferdig (stod 1 time unna meg) for ca 1500kr ekstra, så var ingen tvil hva løsningen ble :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke.. Fikk nok litt rabatt da jeg ikke var fornøyd med kundeservicen, dem hadde lovt meg mer enn jeg fikk, så mulig jeg fikk bedre pris på det :P Fikk i allefall to feilsøkningstimer ekstra og det var da dem fant feilen, rart dem fant feilen når arbeidstimene var på deres egen kappe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke stort her, må bestille ny Veivsensor og bytte den.

Måtte bruke bilen i går, da foreldrene skulle reise, så kjørte dem til flyplassen. En tur-retur 150km.

Bilen brukte 10 liter, ca 0,7-0,8, og på den ene veien med 4 personer + 90kg bagasje. Så på langtur bruker motoren lite, veldig lite i forhold til småkjøringen :P....

 

Men, Schmiedmann som holder til 10min unna meg selger uorg veivsensor for 499 før evt. rabatt.

GS skal ha 1360kr  (org)

KOED skal ha 1100 ish + frakt på 160. (org)

 

Jeg har aldri kjøpt eller byttet en veivsensor. Er dette en del man likesågodt kan kjøpe uoriginal, eller er dette en del man ikke skal spare penger på, og kjøpe original?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike deler har man ikke lyst å spare penger på, må nok bare bite i det sure eplet å kjøpe original :P Kan jo hende den uoriginale må byttes tre ganger på den tiden av en original, selv om det ikke er en typisk slitedel akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder sensorer så sverger jeg alltid til originalt.

Et merkeverksted byttet til uoriginal kamsensor på fruens E39 (523) uten å spørre meg først. Den varte i en uke før symptomene kom tilbake. Jeg klaget og de byttet til en original. Nå fungerer den helt utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...