Monge92 Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Da har jeg påbegynnt å montere hengefeste forsetter i morgen da det ble litt mørkt ute. får bare håpe at jeg lykkes i dette Fler bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 da har jeg fått montert hengefeste og koblet opp ledningsett fra biltama. å til dere som lurer, dere kan ta strømtyv fra ledninger å koble hengerfestekontakt, jeg var bra skeptisk da jeg gjoredet pga mange som sier det at canbusen vil vise feil, men dette stemmer ikke neste som skjer på bilen er at jeg får bytta knirkeforinga å toppdekselpakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Da er det bare å brette opp armene og bytte "knirkeforing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 huff får en jobb det var med en foringa :/ den har jo sitti der i X antal år. å foringa delte seg i biter når jeg begynte å demontere, å hylsa sitter jo som støpt i sement :/ må bærre prøv igjen i morgen. vis ikke så leverer jeg bilen på værksted som dem kan fiks det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Etter mye om å men så har jeg endelig klart å bytte "knirkeforinga på bilen (Stolt) Bruke faktisk ca 20 timer på en foring pga bare plagdes å hadde ikke riktig værtøy men ueansett så er dette på plass å kan ta 4-hjulskontroll får å endelig få bort denne mangel-lappen på bilen hos Biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 har en boks i taket inni bilen. noen som kan forklare meg hva dette er fornoe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 har en boks i taket inni bilen. noen som kan forklare meg hva dette er fornoe? Jeg er ganske sikker på at den boksen hører til en eventuell alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Jeg er ganske sikker på at den boksen hører til en eventuell alarm Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Var og skulle ta 4-hjulskontroll idag, å be jo ikke velykket, var jo enda en foring som måtte byttes :/ merker at en blir litt lei ja. (Men gir ikke opp) Så idag tok jeg heller å sota siderutene framme Ble ikke så mørkt men holder i massevis åsså synes jeg det egentlig ble veldig bra iomed jeg ikke er noe proffsoter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Så bra ut det en vask så blir det topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Så bra ut det en vask så blir det topp hehe, vaska den både invendig og utvendig ista, men er like møkkete utvendig allerede men den kommer seg saktemen sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Blir bra dette Har du godkjent henger feste eller sa de ikke noe på det på biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 hengerfeste har ingen sakt noenting på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 vil bare tipse deg på at du vil få 2er feil på soting av side ruter foran ved eu kontroll og polisen vil også annmerke det om du skulle havne i rutine kontrollmen klart det kommer jo ann på hvem du treffer på da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Når det gjelder eu kontroll er det bare å levere bilen på en fin dag med masse sol. kjør ned begge vinduene framme og ta ut sikringa. lever bilen på eu bevegeligeruter er ikke påbutt Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå